Merhaba arkadaşlar
Ben 2018 yılından beri bağkurluyum bizde sigortalılar gibi doğum parası alabiliyormuşuz.Yarın SSK yı arayacağım ama bilgisi olan arkadaşlar var mı diye sormak istedim.27. Haftadayım ne yapılması gerekiyor geç mi kaldım bu süreç için