Haftaya dustum oyuzden randevusuz gidiyorum sekretere istedigim doktorlar varsa onları verir misin diyorum veriyorlar ben mohammed beye gidiyorum ondan önceki hafta Feyza hanıma gitmistim butun cdoktorlar bitirmiş kapılarında hasta yok onun kapısında 15 kişi bekledik o cok agır aksamı bulmustu sonuca bakması