Aksin00 Merhaba Kızlar 7 haftalık Hamileyim Yaklaşık 1 haftadır Ara Ara Gelen Kahverengi Akıntım vardı Bugün Biraz Daha Koyubir Akıntıydı Doktoruma ulaşamadım Size Sormak İstedim başına Geln Var mı ? Bu arada Progestan Kullanıyorum.
syagmurr Aksin00 9+6 günlük hamileyim bende de dün başladı. Doktorum normal olduğunu söyledi ve progestan verdi. Yarın kontrole gidicem ama içinizi rahat tutun bende korktum ilk gördüğümde araştırınca çoğu kişide olduğunu gördüm🙏🏻
Ays_cskn Aksin00 18 + 6 yim hala geliyor bende hatta bir ara bildigin kopkoyu siyah gelmisti yakin zamanda kontrole gittim bir damla kirmizi kan gördüğüm icin bebegim ve icerisi iyiydi bende progestan kullaniyorum
Aksin00 syagmurr Ya Benim 2. Gebeliğin ilkinde hiç Böyle Birsey Olmamıştı Görünce çok Kötü oldun Gerçekten Doktorumada Gidemedim Yarın Gidicem inşallah birsey Çıkmaz Canım dua et 🤲🏻
Burju10 Elinizden geldiğince yatın dinlenin. Kırmızı yada pembe renkte olmadığı sürece korkmayın doktor progestan başlatabilir. Ağır kaldırmayın yukarı uzanmayın ve büyük abdestte asla ıkınmayın
Aksin00 Burju10 ya kırmızı Değil Ama Koyu Kahve rengi ilk başta Kan sandım Ama sonra Fark ettim Ki Kahve tonlarında Kan değil
Beklenenim11 Ays_cskn benimde aynı sekilde 6. Haftada başladı suan 14 haftalıgım hala devam ediyor geçen gün benimde çokkoyu siyah geldi Sizin kaçıncı haftada başlamıstı
Aksin00 Beklenenim11 Aynen Benimde Öyle Başladı Bazen Duruyor bazen geliyor Akmıyor Sadece Peçeteyle sildiğim zaman var
Ays_cskn Beklenenim11 5 haftalikken ilk gebeligimdede olmustu icerisi temiz gorunuyor ama kesilmiyorda
cigdeeemm Aksin00 benim de aynı dün geldi tam 6 haftalıkken. Doktorum progestan başla dedi ona başladım bugün ama çok uyku yaptı yarın kontrole gideceğim. İlk olduğu için çok korktum ben spor da yapıyordum çok ağır değildi fakat etkiledi sanırım 😔
Beklenenim11 Doktorum normal diyor ama daha ne kadar sürücek leke görmekten bıktım 2 ayı geçti bile başlayalı
Tgccee Aksin00 benimde ilk boş gebeliğimde gelmişti bu ikinci gebeliğimde 6.haftamda kahverengi leke başladı doktorum progestan fitil verdi sabah akşam 1 ay sürdü geçti ilacı da kestik şuan 13+3 olduk çok şükür korkma Allah’ın izniyle bir şey olmaz yerleşme lekesi derler
cigdeeemm Aksin00 akıntı geldiğinde yoktu ama iki gündür çok ağrım var akıntım yok mide bulantısı da yeni yeni başladı resmen hasta gibiyim