Gulsummmsen
Biz 9. Haftada kontrole gittiğimizde doktor kendi 4 hafta sonra 13. Haftada gel cinsiyet söyleyeceğim dedi bizde şaşırdık. Gittiğimizde baktı boş gözüküyor hiç bir çıkıntı yok büyük ihtimal kız ama 4 hafta sonra netleştirelim dedi aynı doktora giden 2 arkadaşımın erkek bebeğinide 13. Haftada söyledi ve şuan 17-18. Haftalarda netleşti.