Hale8918 benim hamile kalmadan öncede oluyordu ara ara,bebek olunca özellikle 4.aydan sonra ağrılarım çok oldu,bebek baskı yapınca miyomun yeri değişiyordu suan aşağıda olan myom yukarı çıkmış,bebekle beraber büyümüş,dr az sabret dejenere olup geçecek dedi,şuan çok yok ama olduğu zaman mahvediyor,sezeryan olcam bu yuzden