Kızlar bana bir yol gösterin 16 nisanda adetim bitti 25 nisanda kasık ağrılarım başladı bizde dayanamadık 29 nisanda gidip kan testi verdim ama negatif çıktı adetim gecikti şuan bugün 2. Gün ama kasık ağrılarım hala devam ediyor ara ara ağrıyor göğüsüm de kabar kabar oluyor arada bir bi 10 gündür de aşırı derece de duygu değişimi yaşıyorum bir de lekelenme gibi bir şey oldu 1 hafta önce ama kendimi de kaptırmak istemiyorum hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum ama sizce ne zaman test yapmalıyım