Oznrusk ben kızıma isra ismini koymayı istiyordum ama çevremde çok fazla dalga geçen oldu 2. Çocuğum ilkini eşim istemişti bende beğenmiştim kabul etmiştim ikinci benim isteğim olacaktı sonra nasipse doğum Eylül de olacak Eylül olsun dedim oda beğendi büyük ihtimalle Eylül koyacağım 🥰