yenianneadayiii 23+1 haftalık hamileyim ve göğüs ucumdan beyaz bir akıntı geliyor ve ağrı yapıyor. Bu normal bi durum mu ? Endişeliyim. 😢
MerveEbru yenianneadayiii bende 23+6yım ve göğüs uçlarım aşırı ağrıyor şu son iki gündür bişeyler gelecekmiş gibi hissiyat var anlamadım sanırım normal artık 3.trimestere girmek üzereyiz ve bebek bundan sonrasında doğsa hastane ortamında yaşayabilecek bir konumda garipsemedim açıkçası
Derya yenianneadayiii bende hiç olmamıştı ama okuduğum bir makalede 24. Haftadan sonra sütünüzün gelmesi normalmiş az az olsa bile bazen de su gibi sütten önce gelen kısımdır o endişelenecek bir durum yok 🌸
Kudrett yenianneadayiii benimde göğüs ucum ağrıyor ve sıkınca siyah noktayı sıkınca iltihap gelir ya katı şekilde öyle oluyor umarım normaldir benimkide bu arada 20 haftaya girdim