Hamilebayan Nvn 143 çıkmıştı sınırda dedi doktor diyet vermişti . 81 e düştü canım şekerim yok çok şükür.
Hamilebayan Puddingin yok şuan normal doğum gözüküyor herşey doktorun ağzından hiç sezeryan lafı duymadım Allah duydurmasın ama işte suni sancı verecekler sanırım günümüz doldu cuma gidecem dua edin🌸🤗
Puddingin Hamilebayan ederim mutlaka sizde bana edin.. simdi doktora gidiyorum. 40+6 olduk. Hayırlı haberler duyalım..
DuyguAlkan Glyldz 40+1 olduk program gün hesaplamadan atmış 🙆🏻♀️ Ama ne gelen var Ne sancı Ne su 🤷🏻♀️ Sabah doktor kontrolüm var yatırıp suni sancı verirlermi acaba 🤦🏻♀️
Glyldz DuyguAlkan bnde diyodum suni verirler diyede az da olsa kndi sancinin olmasi lazim dedi dr vermedi
Glyldz Bihilal bnde o asamadayim 40+3oldum 😂 catlicam galiba kasiklarim artik dayanmiyo dengede duramiyorum 😀