Glyldzbenım suan ıtıbarıyle safak 1 ama tık yok vücut agırlasmıs aksam kendını cok ıtıyo gelecek dıyorum ve sabah hafıf sancılar kasılmalar oluyor sımdı doktorda termınım var bakalım ne dıyecek 39+6gunluguz benım bu ucuncu bebesım oburlerıde 40 gectıler birisi 4 birisi2 gunle sanırım buda oyle gececek 💙