Epidurall her zaman iyi olmuyor doğumu geciktirebiliyor bebeğin strese girip kalbinin yavaşlamasına sebep olabiliyor annenin ıkınma kapasitesini azaltıyor ve bebe oksijensiz kalmasına sebebiyet verebiliyor doğum sonrası bel veya baş ağrısı yapabiliyor uzun süre. İyice araştırın çok iyi bir anestezi uzmanı olmalı bunu yapan kişi