siriniko2511 200 bin tlye malesef söylediğiniz özelliklerde temiz bir araç bulamazsınız. Bulduğunuz da ağır hasarlı boyalı yüksek kilometreli yaşı büyük araç olur. Sorun değil diyorsanız honda jazz ya da ford fiesta bakın. Jazz baya az yakıyor 1.2 ama çok da bir atiklik beklemeyin.
Canpolat Bebegimizolsundu 150’ye aldığımız araç 320 olmuş bebiş 200’e hasarsız sarsmayan yağ gibi akan bulmak zor 😀yağ gibi akan bulursun ama eşin de şöyle düşünüyordur sonuçta 200 bin veriyoruz hasar kaydı olmasın varsa da neresinde var mesela onlar da önemli km önemli araba işi aceleye gelmiyor maalesef ya şuan uçuştalar dediğim gibi ☺️Ha bide satmasını da düşünün oda var tabi 😀
siriniko2511 Bebegimizolsundu inşallah o fiyat bandında bulursunuz😊 arabalar aşırı pahalı şuan malesef
Canpolat Bebegimizolsundu hasarının olmasından başka neresinde hasar olup olmadığı bazen araçlar peçete çıkmış oluyor ve o anda öyle güzel saklıyorlar ki siz o şehirden şehire gidip arabaya bakana kadar hiç bilemiyorsunuz bile önemli olan neresinde hasar olduğu motor da olabilir şansıman da yani pat diye alınamıyor bizim 4.araç mesela şuan eşim de satma Peşinde ama asla sattırmıyorum hasarsız 2016 araç satarsak 300 e bile adam akıllı bulamayız diyorum bebek olacak bide gurbetteyiz ona Buna ağız açamam 😀
Satiyeak Bebegimizolsundu cok tutulan bir model degil. Bizim var tek kapi. Bizde satiyoruz onu cift kapili olsa satmayacaktik. Cunku cok begeniyorum ve seviyorum arabami.
Bebegimizolsundu siriniko2511 Seat leon bulduk 2007 😂 evlilik yılımız😅 ama motoru güzel 1.6 kazasız değişensiz denk geldi ya çok sevdim 😍 190 bin civarı
Tugbalsengi Honda jazz çok rahat bir araba , içinin genişliği sebebiyle çocukla çok rahat ettim ben , 11 sene kullandım bana kalsa satmazdım çok seviyordum arabamı , hiçbir sorunda yaşatmadı bana , çok seri bi araba değil ama bilginiz olsun
Cevizgiller 2014 otomatik vites Seat Leon kullanıyorum daha önce İ20 , ford fiesta kullandım kesinlikle içlerimde en iyisi Seat oldu gönül rahatlığı ile öneririm wolswagen grubu araçtan şaşmayın derim eşim satıp BMW mercedes vs almak istiyor ama asla izin vermiyorum ben sedan araç kullanamam diye 😂🥰
Sedaa06_ Cevizgiller 2014 model seatı 200 bine çok zor bulur, bu arada leonlar çok prim yaptı keşke kullanabilsenizde satıp Mercedes alsanız. Evet bayana göre biraz büyük kalıyor ama rahatlığı asla hiç bir arabada yok 🌼
Cevizgiller Sedaa06_ tabi 2014 almak zor hanımefendi 2007 Seat bulduk demiş ona istinaden söylemiştim 🙃 vallahi eşim benim arabama karışmasın gitsin kendisi alsın mercedesini 🥴😂
_momy_ Bebegimizolsundu canım eşim megane 3 kullanıyor sedan bende küçük golf kullanıyorum hb işe giderken çok memnunum kesinlikle bayan arabası yani maddiyat tamam ama reno bilmiyorum eşim seviyor tabi ama bence ww kalitesi