Çok geçmiş olsun ilaç kullanamıyorsunuz sanırım. Nefes terapileri yapabilirsiniz YouTube dan açarak. 2014 eylülde başladı bende. Son 1 buçuk seneye kadar ilaç kullandım. Yaşamayanın bilmediği bir hastalık. Artık atak geçtikten sonra beklenti içinde olduğunuz için tam olarak iyileşemiyorsunuz. O beklenti insanı yoruyor. Panik bozukluk oluyor. Anksiyete krizleri de benzer bir şekilde geliyor. Psikolog eşliğinde konuşma, EMDR terapisi, nefes egzersizleri çok faydalı. 1 seneden fazla psikoloğa gittim. Üzerinden tır geçmiş bir insanı üzerinden tır geçmiş bir insan anlar. Şifa diliyorum