Merhaba,sabah 6 dan bu yana sol kasık ağrısı yaşıyorum.İdrar yaparken inanılmaz bir acı hissettim sonra sanki karnımda birşeyler yer değiştirdi yukarı çıktı gibi bi ağrı.O anlık bir histi fakat sol kasığım ve biraz üstü baya ağrıyor.Yatınca ağrı hafifliyor ama ayağa kalktığımda dik duramıyorum,Özellikle tuvalete gittiğimde bitiminde çok ağrıyor🥹
Yeni tahlil vermiştim.Bakteri yüksek,epitel çıkmış ,lökosit biraz yüksek ama idrar kültüründe üreme oluşumu yok. Sonuçlara güzel dedi doktor dün.Geçenlerde ağrımıştı bu kadar sürmedi ama yine sol kasığımdı.Ertesi gün muayeneye gittim üşütme gaz olabilir dedi,sancı görmediğini söyledi,her yerin ağrır artık baslar fln dedi.Geçmezse progestan yaparız dedi ama bana onluk bir durum değil gibi geliyor.Enfeksiyon,böbrek olabilir mi diye kafama takıldı.Evham yapma dedi o yüzden sürekli sormak da istemiyorum ona.Bu gibi ağrıları uzun sürenler var mı en azından kendimi telkin edebileyim🥹