Kızlar büyük boy valizim var ama o çok büyük gibi geliyo onu kullanmak istemiyorum hastane çantası için. Kabin boy veya orta boy valizim de yok alsam mı diyorum veya 2 tane el çantası mı yapsam diyorum o zaman da fazla çanta olcak diyorum. Karar veremedim. Siz nasıl çantayı hastane çantası yaptınız?