Merhaba, benimde 16 haftalikken bebegin suyu azalmıştı. Beni de perinatoloji bölümüne yonlendirmislerdi. Bol sıvı tukettim ve gunde 3 ögun havuc suyu ictim 5 gunde suyu düzelmişti. Ilk basta cok korkmustuk. Ama havuc suyu gercekten cok faydasi olmustu.insallah en kisa zamanda suyun artar canım