beyzanurgcl Tran hadi inşllah dediğiniz gibidir peki nasıl anladınız bacak arası anlaşılıyor mu yoksa duruşundan mı
beyzanurgcl Dryunl inşllah dediğin gibidir peki nasıl anladın bacak arası gözüküyormu yoksa duruşundan mı anladınız ben pek bilmem çünkü anlamıyorum
beyzanurgcl Annesininportakali53 yaaa bak iyice kafam karıştı 😂😂 bacak arası gözüküyormu acaba ben pek anlamıyorum çünkü duruşundan falan mı acab a
Annesininportakali53 beyzanurgcl kafa yapısı erkeğe benziyor canım ama nedense kız narinligi gibi birsey var sanki yani doktor haklı karistirmakta😄 bu zamana kadar çocuğun pipisini göremediklerini göre kız derse şaşırma
Annesininportakali53 Mor_papatya_ aaa nerden anladınız peki kız erkek ayrit etmem ama bir ara kiz istiyordum hep ama erkek hissediyorum bir yandan bende o yüzden bilemedim
Bir_abla Annesininportakali53 zatne bu haftalar yanılması çok yükske haftalar kızda dese erkekte yanıla. İhtimali var en mantıklaı en az 16 yı beklemek. Ben nuba bakıyorum ona göre kıza ebnzettim düz çıkıntısı dik değil çünkü ama yanılabiliyor nub ☺️
Annesininportakali53 Bir_abla bir sonraki randevumuzda 16 haftalik oluyoruz o zaman netlestircez inşallah bende kız deyince hemen alistirmadim kendimi dediğiniz gibi yanılma ihtimali oluyor o yüzden bekliyorum sağlıklı olsunda
Mor_papatya_ Annesininportakali53 Erkeğin kese yapısı fasulye gibi olur kuzum kızın ki yuvarlak olur😊
Annesininportakali53 Tahminciler başka cinsiyet tahmini yapabilecek güzel annelerimiz kızlarımız yok mu?🤗🥰