Deletedmon00881 Kastamonulu canım 1 çocuk rahattır iki çocuk biraz daha zordur eee 3. De biraz daha zorlaşıyor, bütün sorumluluklar 3 katına çıkıyor, alışıyor mu insan tabiki alışıyor canım, eşin yardımcı olursa çok da zorlanmazsın..
1prenses2prensyenigebe Kastamonulu 12 ve 10 yaşında iki büyüğüm var 5 aylık miniğim şuan tabi birde süpriz bi gebeliğim var 7 haftalık 2 si büyümüşken bi 2 tane daha bakalım bizi neler bekliyor
3babymom Kastamonulu benim de iki çocuğum var biri 10 diğeri 7 yaşında şuan da 21 haftalık hamileyim zorlanacagimi düşünüyorum eşim yardımcı olur ama yine de korkuyorum rahata alışmıştım eskisi kadar halim yok gücüm yok nasıl yetebilirim nasıl cevirebilrim kara kara düşünüyorm sezeryandan da çok korkuyorum 😓
Kastamonulu Benim normal doğum olmuştu ikiside çevremde sezeryan oldular çok küçük kesiyorlar artık korkma