Perikizi83 Kontrolsüz kilo alıyorum bayanlar.21 haftalık gebelik ve 8 kilo.kilo kontrolü yapanlar , önerileriniz nedir.sanırım bu aydan sonra ciddi kilo alımları yaşayacağım.kilo arttıkça gebelik şekeri ve çatlak riski de artıyormuş.psikolojim bozuldu..
aslansmommm Perikizi83 20 hafta 3,5 kilo almışım valla ne gelirse yiyorum iştahımda açık aslında ama bünyem çok kilo almaya müsait değil benim birde çok hareketliyim gün içinde spor yapmak iyi gelebilir size de
Hazalaskin Perikizi83 kantoron yağı sürüyorum bol su içiyorum 37+3 haftalık hamileyim hiç çatlağım yok ama evet kilo da bi etken 8 kilo aldım 24 . Haftada daha 3 kilo almışken de gebelik şekerim çıkmıştı paketli gıda ve basit karbonhidrat yasak şimdi birazcık birazcık yiyorum ama ölçüm yaparak sürekli
Perikizi83 aslansmommm daha önce tekrarlayan gebelik kayıplarım olduğu İçin spor yasak ,ancak 20 senedir spor yapıyordum onu kesmek zorunda kaldım.asla çok yemiyorum ayrıca 🥺
aslansmommm Perikizi83 anlıyorum canım geçmiş olsun kayıpların için 🥺 belki metabolik bir sorun olabilir tiroid ya da bazen kilo alımına sebep olabiliyor hormonlar kan verip bir baktırmakta fayda var
Derya Perikizi83 ben 12 kiloyla doğuma gitmiştim en önemli tavsiyem az az ye canım çekti diye aşırıya kaçma ara öğünlerinde hafif şeyler tüket meyve gibi yada kuruyemiş gibi 🌸
1Cicekanne Meryemcansever bende 64 le kaldım şuan 80 kiloyum doktor çok dedi anlayamıyorum çokta yemiyorum sıkta yemiyorum nasıl aldım bilmiyorum hareketsizlikten sanırım. Ama napiiim sporcu değilim ki . Zaten nefes nefese kalıyorum.
Sermec27 Perikizi83 gebelik şekeri olabilir dikkat edin 20. Haftaya kadar 6 kilo almıştım ve gebelik şekeri çıkmıştı
Perikizi83 Sermec27 Allah korusun , belirtiler ne idi.benim haftamda bu kiloları hatta daha fazlasını alan ve şeker çıkmayan çok var ama 🤔
mrcmrc1903 Sermec27 24. Haftaya kadar hiç kilo almadım ama tokluk şekerim biraz yüksek çıktı😬 yüzde yüz kiloyla bağlantılı değil sanırım.
Yildizparlak Perikizi83 ben 18+2 yım 84 ile başladım 92 olmuşum bende çok yemiyorum ama kilo alıyorum şekerden korkuyorum