bulutunannesi Kızlar Cuma günü sezaryen olucam inş. Mutlaka yap dediğiniz ne var. Önerilerinizi bekliyorum 😘
Pelvan Bende burada bekleyim yari bende gun alicam insallah 😊 birde ne kadar surede toparlandiniz merak ediyorum 🤔
Pelvan Melekbebek ilk bebeginiz ve devletse son haftaya kadr bekliyorlar benim 38+5 yarin gun almaya gitcem
bulutunannesi Melekbebek 39+ olucam. Benim ki ikinci sezaryen. Riske atmak istmedik ilk olsa 40 beklerdim