Kızlar bir postta okudum şuan aklıma takıldı şimdi benim fsh normal ultrasonlada doktorlar bakınca yumurta olduğunu söylüyorlar amh testi yaptırmalı mıyım bu durumda gerekli midir 1.5 Senelik evliyim Mart ayında kimyasal gebelik geçirdim fikirlerinize ihtiyacım var şuan acayip kafam karıştı yaptırsam mı yaptırmasam mı ? Yaptırırsam kötü gelme ihtimali varsa strese girmek istemiyorum birde ona kafayı takıcam kendimi biliyorum 😔