Taila istanbulluanne 😳 ben camış gibi oluyom hamileyken 🤭 o yüzden tuhaf geliyor ama en iyisi bi çocuk yaptım haritaya döndüm çatlaklardan kilo almamak en iyisi önemli olan sağlıklı olmak valla 👍🏻
istanbulluanne Taila Aynen öyle canm bende mesela gobegm çıksın istiyorum ama yok napym çıkmıyor. 6.5 aylk hala dümdüz hamile olduğumu bilenler biliyor sdce bilmeyenler anlamıyor 😀
Sedaahmet gamzebzk Benim birazcık çiktı göbişim. 😊 11+3 haftalığım. Doktor ultrasonda göbek deliğimin biraz altından bakıyor.
ayaniz 18deyim cıktı göbegim ama geceleri gazla karısık daha cok şişiyoo..ama hala kıyafetlerimden tam anlasılmıyor :)