Canım geçen gün aynı postu bende açtım. 32 haftadayım şimdi 31 de hissettim öyle olduğunu. Karnım normalinden biraz daha aşağıya indi gibi. Ama bebek yer değiştirdiğinden dolayı olabiliyormuş böyle. Erken doğum tehdidi olarak yazıyo evet ama tecrübeli kişilerden bi sorun olmayacağını öğrendim. Herhangi bi ağrım şikayetim de yok Allaha hamd olsun. O yüzden de doktora gitmedim. Haftaya kontrolümde söyleyeceğim doktoruma.