Arkadaşlar merhaba dün biraz pembe lekelerim oldu doktora gittim aşağı yerleşimli plasenta tanısı koydu pruluton iğne vuruldum daha önce bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım yukarıya çıkar mı doktor 24. Haftaya kadar bekleyeceğiz dedi ben 16+3 günlük hamileyim