Mucizeminnos canım kan değerlerinde lökosit yüksek çıkıyorsa bebeği etkilemesin diye antibiyotik veriyorlar ama hastalığın şiddetine bağlı. Gebeliğe uygun bir antibiyotik yazdilarsa kullan muhakkak, benim kanda çıkmıştı enfeksiyon ateşim falan yoktu ama önlem amaçlı antibiyotik vermişlerdi bebeğe geçmesin diye. Sizin kan değerlerinde lökosit ve CRP de yükselme var mı diye baktılar mi bilemediğim için ne desem yanlış olur, en iyisi doktorunuza danışmak