Normalde tiroit ilacı kullanıyordum en düşük dozunu. 9 haftalık gebeyim tsh ım 25 çıktı 😢 normal değerin en fazla 2.5 olması gerekiyor benimki 10 katı. Yarın doktora gideceğim ama çok korkuyorum 😢 ilk 4-5 haftada 0.4 falan çıkmıştı doktorum ilacı bırakırız belki demişti. Başına böyle bir olay gelen var mı ?