Kızlar lavaboya girdiğimde kahve lekeler geldiğini gördüm hemen acile geldik bebek iyi şükür nstye falan girdim çatı muayenesi falan da yapıldı bebekle ilgili şimdilik bi sıkıntı yok polip gibi bşr şey varmış sanırım ney olduğunu sordun et beni gibi bir şey dedi doktor bşr gün yatışım yapıldı serum taktılar birde pruloton iğne vurdular. Başına gelen var mı bu haftalarda ? Çok korktum 😓 bundan önce küçük haftalarda iki düşük yapmıştım her anım korku dolu geçiyor hayırlısı ile kucağıma almak istiyorum😓 dualarınızı eksik etmeyin