Coolmom Arkadaşlar merhaba 18 haftalık hamileyim dün doktor kontrolümüze gittik ve herşey yolunda çok şükür fakat doktor ufak bi kist gördüğünü söyledi ancak bir ay sonra geldğinde kaybolur korkma dedi varmı bu durumla karşılaşan geçermi biz çok endişelendik
mrymdnr Coolmom Aynı durumu bizde yaşadık hiç kendinize sıkıntı etmeyin bizde korkmuştuk perinotoloji doktoruna gittik bizim geçti çok şükür sizinde geçecektir
Sinem35 Coolmom evet biz de de vardı benim doktorum her bebek de bu kist görülüyor dedi yalnızca 20. Haftadan sonra bu kisti görmek istemeyiz dedi 20. Haftaya kadar bir sıkıntı olmazsa genellikle kayboluyor bu kist dedi. Öyle de oldu çok şükür
Bo25 Coolmom canım benim arkadaşımın bebeğinde de çıktı o zamanla geçer dedi doktor şimdi geçmiş herşey normalmiş ..skma canını eminim ki geçer oda
ElifNrkly Bizim de vardı 16. Haftada 23. Haftada ayrıntılı ultrasona girdiğimizde geçmiş çok şükür. Canınızı çok sıkmayın