Kızlar saha önce de yazmıştım.rutin kontrolde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ertesi gün devlet hastanesine gittim orda kan verdim e nabızdan baktım değerlerime hcg 10.000 crp değeri 36.3.normalde bu değer 0-5 arasında olmadı gerekiyormuş.netten baktım erken doğuma ya da düşüğe neden okuyormuş bu değerin yüksekliği.bu durumu yalayan var mı?kontrolden bir hafta öncesinde ben grip oldum o mu etkiledi acaba bilemiyorum.bebeğinin kalbi duran hanımlarda bu crp değerleri yüksek miydi?bu değer ne anlama geliyor bilmiyorum açıkcası