Kızlar regli günlerim düzenli günleri hiç şaşmaz fakat ilk 2 gün çok yoğun geçiyor son 5 gün zorla ve az geliyor (döngüm 7) 8 ay önce ertesi gün hapı kullanmıştım. Hapı kullanmadan önce böyle bir sorun yoktu. Bu ay doktora gittim hormon testi istedi ama adetim hafta sonuna geldi yaptıramadım. Sebebi ne olabilir sizce böyle birşey yaşayan var mı?