Merhaba arkadaşlar
Bebeğimde 2 3 hafta gelişim geriliği var şuan son haftadayım doğumumu bekliyorum
Ama bi yandan korkuyorum ilk bebeğimi normal doğum yaptım çok zor oldu doğum esnasında oksijensiz kaldığı için 5. Ayından sonra epilepsi tanısı kondu.
Şimdiki doğumum da normal olacak bi terslik yok.
Fakat korkuyorum bebeğim zayıf bi bebek acaba sıkıntılı olur mu bu doğumum da
Sizinle paylaşmak istedim😔