Merhaba güzel anneler. Etkilenenler olabilir belki biraz hassas zorlu bir doğum oldu. Öncelikle hiç böyle bir doğum hikayesi yazacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Beş gün önce doğum yaptım. 41+0 da gün aşımı olduğu için yatisim yapıldı. Sancılar nstde düzenli çıkıyordu, doktor doğum sancılarin başlamış dedi ama ben hiç bir şey hissetmiyordum. 0 açıklık vardı ve suyum daha gelmemişti. Öğlen dörtte yatisim yapıldı, akşam 11de fitil verildi rahim yumusasin açıklık sağlansın diye. Fitilden sonra yaklaşık 20 saat sancı çektim nstde 120lere çıktı sancılar ama doğum için yeterli değildi açıklık sadece 2cm olmuştu. Fitili çıkarıp akşam dokuzda suni taktılar 41+1 de. Yaklaşık bir saat daha o sancıları idare edebildim sonrası dayanilmaz oldu. Açıklık dört cm olmuştu onca sanciya rağmen onca saat geçmesine rağmen, ben sabaha kadar o saniciyi cekecegimi düşündüm. Suyumu patlattilar acilmalar hizlansin diye. Bu arada her yaptıkları işlemi sancı geldiği anda yapıyorlar o yüzden suni sancinin acısının yanında inanın hiçbir acı hissetmiyorsunuz. Bende ıkınma isteği başladı ve inanılmaz sancılar ölüyorum sandım çünkü suni sancı hiç nefes aldirmiyordu on saniye falan sancı duruyordu sonra yine ıkınma hissi ve asla durduramadim ikinmami. Açıklık çok hızlı gelişti dört cm olduktan sonra bir saat içinde doğurdum. Bu arada sonda vs taktılar dediğim gibi her işlemi sancı sırasında yaptıkları için onun acısını hissetmiyorsunuz. Tek düşündüğünüz bir an önce doğması. Artık doğum ekibi geldi tam açıklık oldu çatala çıktım ama çocuk bir türlü gelmiyordu. Çok fazla kesi atıldı. En son maalesef vakumla müdahale etmek zorunda kaldılar. Kilosu 3300, kilolu bir bebek değil ama iç catim normalden de dar olduğu için bebek kanalda sıkışıyor iç çatının darlığını on goremediler. Açıklık da on cm olduğu için sezeryane alamadılar. Çok zorlu bir dogumdu. Aslında fiziksel yapım uygun olsa çok çok rahat olacaktı ondan eminim ama o darlık tüm ekibi, beni ve bebeğimi çok zorladı. Son ikinmada artık bebeğin kalp atışları düşmeye başladı bana oksijen takıldı, doğduktan sonra solunum sıkıntısı yaşadı. Yoğun bakıma aldılar solunumdan dolayı
Beş gündür yoğun bakımda oğlum. Lütfen dua edin sağlıkla hayırlısıyla bir an önce evime getireyim oğlumu çünkü kucağıma bile alamadım, kokusunu bilmiyorum doğumdan sonra direkt götürdüler dokunamadım bile. Herkesin doğum hikayesi çok farklı yazdıklarım sizi korkutmasın bence istisnai bir durum bu. Dediğim gibi aslında bu kadar acılı olmayabilirdi ama vücudum müsaade etmedi. Herkese kolay rahat pozitif sağlıklı doğumlar diliyorum🙏 Bu arada tum acıları unutuyorsunuz doğduktan sonra. Kesiler dikisler hicbir şey umrunuzda olmuyor. Uzun oldu biraz kusura bakmayın 🙏