Yasemella Hanımlar 7+2den selam. Doktorum 5.haftamdayken karın ağrıları kasık ağrıları normal demişti takmamıştım ama 7 haftalık oldum devam ediyor ara ara alt karnım ağrı yapıyor uzun da sürüyor normal midir? Sizin ne kadar sürdü karın ağrılarınız?
Eylul2019 Yasemella kasik agrisi degil ama normal karin agrisi yasiyorum.12 haftaligim.yumurtlama gunumde hamile kalmisim ve karnimin agrisndan anlamstm hamile oldugumu.hala da agriyor gecmiyor.sanki bir tencere kuru fasulye yemisim gbi
Sarahh Yasemella normal canım sonuçta insanın bünyesi değişiyor rahim büyor kemikler açılıyor bebeğiniz için yer hazırlanıyor
zilhan Yasemella seninle aynıyız şuan canım , ara ara benimde oluyor normal sanırım kanamamız olmadığı sürece
Denizahsen Yasemella bende aynı şeyi yaşadım 4. Haftamda doktor progestan fitil yazdı onu 3 hafta kullan dedi onu kullanıyorum şu an ağrım falan kalmadı
Yasemella Denizahsen ben de progestan fitil kullanıyorum ama ara ara oluyor hala mesela dün olmadı ama bu sabah yarım saat sürdü geçti sonra. Normalde adet zamanım acaba ondan mı?
Suleehamdi Denizahsen aynı şekilde bana da progestan hap yazdı onu fitil olarak kullanacam zor oldu mu acaba fitil olarak kullanınca yerleştirmesi yani canım benimde de 8+0 bugun
Suleehamdi Yasemella bende yarın alacam benimde ara ara karın ağrım oluyor canım zor oldu mu sizin için banada progestan hapı yazdı ama fitil olarak kullanacam
Naziminverasi Yasemella 13+5 im benimde oldu 12. Haftaya doğru azaldı şimdi hiç kalmadı bende kasıktan değil de alt karın ağrısından korkuyordum dr normal diyordu zaten çok hafif oluyodu çok şükür kalmadı bence korkulcak bişey yoktur
Yasemella Suleehamdi fitili yerleştirmesi hiç zorlu değil çok kolay bir şekilde ister çömelir şekilde ister yatar pozisyonda koyabilirsin canım.
Yasemella Suleehamdi 5gün oldu sabah akşam kullanıyorum ama 1gün oluyor 2gün olmuyor kesilmedi hala ağrılar. Kesileceği günü bekliyorum 😊
Suleehamdi Yasemella anladım canım bende bugun başlıycm inşallah geçer ağrılarımız endişeye kapılıyorum bu sefer
Ayseport Yasemella çok normal rahim genişliyor bağırsaklar yukarı çıkıyor bebek yerleşio 12.haftalara kadar ara ara acır sonra geçer
Azra41 Yasemella Normal kuzum bende sormuştum doktorum ağrın olmazsa sıkıntı demişti olucak ağrıların dedi gayet normal 😊