busra1361 arkadaşlar 38+2 haftalık hamileyim bugün kontrolde kordonun boynuna 2 tur dolandığını ögrendik ama pazartesi sezaryen dedi doktor. ailem riske atmamı istemiyor bilgisi olan var mı
Ladess busra1361 madem alıcak neden Pazartesiyi beklediğie hiç anlam veremedim ,sağlıkla kavusursunuz inşallah🙏
Nazyun busra1361 Pazartesi’ye kadar seni eve mi yolladı peki ? Normalde kontrol altında tutmaları lazım zamanın doldu diye alıyorlardır bebegi ama sen hareketlerine felan dikkat et sürekli kontrol et ve uzan
GulerDoganAslan Ben yurt disindayim burda bir program var izliyorum, bebeklerin cogunun kordonu iki uc kez dolanmis oluyor ve hepsi normal dogum yapiyor. Bebekteki verniks sayesinde kordon dolanmasi Problem yasatmiyor ama pazartesiye daha cok var madem sezeryan olucaksin bi an once ol da icin rahatlasin bence
busra1361 GulerDoganAslan siğil olmuştu bende ondan dolayı sezaryen demişti bugünde sorun o değil bu şekilde normal doğum zaten yapamazsın dedi :( kalakaldım birseyde soramadım moralim bozuldu
busra1361 Nazyun evet canım netten baktım hergün kontrol edilmesi gerekiyor yazıyordu bide ben yalancı çekiyorum her akşam. sancılar doğum kanalı inme durumu dahada zorlar diyorlar cevremdekiler de panik oldu bende kendime kızıyorum birsey diyemedim