Poğaça börek sarma olayını yanlış anlaşılmak istemem ama aşırı saçma buluyorum. Doğumdan sonra bebek görülmeye gelinse bile 15 dk oturulup kalkılır ve yemek vs bişi beklenilmesi bana anlamsız geliyor. Uzun saatler oturulmamalı, çay faslı olmamalı. Sonuçta yeni doğum yapmış, lohusa bir kadın var evde. Benim ilk doğumum da bana 1.5 hafta sonra geldiler sadece lohusa şerbeti ikram ettik tamam. Yarı kırkım çıktığında da bir mekan tuttum bebek mevlidi yaptım herkes oraya geldi. O yüzden evime çok kişi gelemedi. Bir daha da evime gelen olmadı bebeğimle rahat günler geçirdim.😂😂 Bir cenaze evinde yemek olayını, birde bebek görme olayında ki yemek olayını hiçbir zaman anlayamayacağım. Boşuna yormayın kendinizi.