Nefesi yine zor bela bir şekilde alıyorum da oturup kalkmak çok zor gelmeye başladı. Oturduğum yerden kalkarken ağrılarım oluyor, yattığımda dönerken ağrılarım oluyor. Sırt üstü çok yatan bir insan değildim ama sırt üstü yatıp ayaklarımı yukarı dikmeyi özledim. Bi de ayak şişlerim inanılmaz arttı dün gece canım yanıyordu artık sağ olsun eşim masaj yaptı da rahat uyudum sonra.