Deletedmom10846 Bussbusss ebebek baby me yenidoğan köpük şampuan aldım. Büyük oğlumda da kullanmıştım minnak oğluma da aynısını aldım😊
Ozge Bussbusss ben de arayışlardayım mühendisinoğlu yıldızlar listesine de baktım. Forumdaki yorumları da okuyorum hala bulamadım. Hipp, incia, siveno arasındayım
canserko Bussbusss 500ml mustela aldım. 11 aylık kızım, dogdugundan beri kullanıyoruz ikinci şişeye yeni geçtik bayagı gidiyor
Sumiire Ozge mühendisin oğlu okadar dikkat etmiyo içeriğe prema sundari ddiye bir kadın var onun sayfasından bakabilirsin içeriklere
Arya10 Bussbusss dalin zaten bebekler için yani markette dalin gördüğüm de alıyorum yenidogan içindir yani %99 doğal içerikli diye biliyorum % 1 kısmı da kimyasal olabilir ama ben sorun etmiyorum herseyde var artık napalm yani gucum neye yeterse onu alıyorum
Busra2013 Bussbusss bence sampuan kulanma ben yurt dısında yasıyorum bebeklerın vucudu bı sure daha cok hassas ve bu yuzden sampuan onermıolar 3 aylıken fln kulanmaya basla
bebekrehberi Bussbusss sakın sebamed, dalin, mustela falan gibi bebek adı altında kimyasal basılmış şampuanlar almayın bence. Siveno, minoris gibi içeriği temiz ürünler var.
bebekrehberi Vera09 mustelanın yurtdışı içeriği güzelmiş ama türkiyedekiler farklıymış diye okudum ben. O yüzden almadım.