Cehey Betulakgl kızlar ultrason kağıtlarıniz var mı benim son gonderimde ben de paylaştım 11+5 günlük olduk cuma günü gittim henüz söylemek için erken 10 gün sonra gidicem inşallah soyleyecek bu sefer merakla bekliyorum
Betulakgl Cehey malesef yok en son 7 haftalıkken gittim hastaneye ondan sonra cinsiyet belli olana kadar gitmedim bu hafta cuma gidicem
QUEEN088 Eymengul Akinti olmasi normal.Ama lekelenme olunca problem.Yine kendin dikkatli ol çok hareket etme
Eymengul QUEEN088 yok öyle yerdeyim bugün ilk defa süpürge çektim daha önce düşüklerim olduğu için 2 aydan fazladır yerdeyim düşük riskim geçtide bel ağrım çok fazla
Cehey Betulakgl ha bu cuma mi belli olacak hayırlısı olsun inşallah ben de haftaya pazartesi gidicem inşallah ogrenmis olucam
Durulay3 Betulakgl bende çok hecanlı sabırsızım yaa 11 haftalık bende ama varya 2 hafta sonra gıdecem kendını cok zor tutuyorum yaa
Betulakgl Karnımın alt taraflarında batma ağrı oluyor sizde de oldumu geceleri hiç uyuyamıyorum normal mi