Selam kızlar
29+1deyim. Dün dışarıda işlerimiz vardı biraz fazla yürüyüp yoruldum sanırım. Akşam eve geldiğimden beri sol kasıgımda Bi agrı var. Bebek hareketleri gayet iyi. Herhangi bir akıntı da yok ama ilk ayaga kalktıgımda inanılmaz bir acı oluyor sol kasıgımda. Böyle birşey yaşayan oldu mu acaba? Sancı ya da agrı değil ama acıyor sadece