Kizlar happy kidste cevap yazmiyorlar. Kac kez post actim yazmiyor anneler. Bir sorum olucak oglum 1 yasini 15 gun oldu doldurali. Ve git gite aglamakli halleri cogaldi. Hoc bir yeri agrimadigi yani hic bir saglik sorunu olmadigi halde. Hep ayagima yapisir aglar hep kucagimo ister dun misafir gitdik donunceye kadar durmadan agladi inanirmisiniz durmadan aglamak ne aglamak sanki etini kesiyorlar. Gider gitmez sakinlesti
. Lutfen bilgili anneler yazsin ve bana nasil bir yol izlemem gerektigini soylesin. Ne yapmaliyim. Bebegimle nasil davranmaliyim. Her istedigi olsun ostiyor olmayinca agliyor. Boyle bi cocuk sun istemiyorum
. Şimdi gecer buyudugunde demeyin cok yanlis dusunce 2 3 yaşinda dahada saldirgan olucak dahada her istedigi olsun istiyicek. Annelerden ricam.yaptiklari ve ise yarayan yollari bana anlatmalari. Basarili olanlar lutfen yardimci olurmusunuz ?