Baaharrr ben ikili be üçlü taramayı yaptırdım birde detaylı ultrasona girdim. Doktorum hepsini yaptırdığım için dörtlüye gerek duymadı bende zamanını geçirmişim yaptırmadım. İkili üçlü hiç bi test yaptırmadıysanız mutlaka dörtlüyü yaptırın. Sağlıklı hayırlı haberler alın inşallah