MrsAyana Saçlarınızı boyadıysanız nasıl ve hangi haftadan sonra boyadınız arkadaşlar? Önerebilceğiniz bitkisel boya var mı? Benim doktorum 3.aydan sonra boyayabilirsin dedi ama yine de bi sormak istedim 😊
Salihaergun MrsAyana Canım bende 3. Ayımı geçince boyadım doktoruma sorarak doğal boya ile markası Green therapy gratisten aldım kokusu yok saç da hani boyanırken yanma kaşınma olur öyle bir etkisi yok ve ben kızıl kullanmama rağmen kalıcı tavsiye ederim💕
1prenses2prensyenigebe Bende 4 aylıkken düğün için boyadım saç rengim sarı kendim boyuyorum saçımı bi sorun olmadı