Ormanmeyveli Merve1504 22. Hafta 2 kilo 🥲 ama kendimi daha şiş hissediyorum yani göbeğim baya çıktı ilk gebeligim olmasina ragmen
Si-bel Merve1504 22+4 bende daha hiç kola almadım bilmiyorum bundan sonra alirmiyim birde sürekli yatan biriyim erken dogum riski olduğu için bilmiyorum valla bünyeden kaynaklı galiba .
Cansugamze_ 22+5 haftadayım kilom 48di uzun zamandır dün tartıldım 51 olmuşum birden 3 kilo almışım 🥲
Fatma7 Ormanmeyveli Açıkçası bunun ilk gebelikle alakası yok bünye meselesi böyle düşünüp kendini strese sokma derim 😅Siz böyle düşününce çevrenizdekiler de bunu size dile getirebilir ve bu berbat bi şey 😕