Noname9492 Gyno ferro sanole başladım bugün ikinci günüm aç karnına alıyorum bir saat sonra kahvaltı yapıyorum dün kusma yaptı şimdi yine bulantı yapıyor bu sorunu yaşayan oldu mu ne yapmam lazım🤦🏻♀️
benimmdunyamm Noname9492 evet o ilaç öyle o yüzden ben gece yatmadan içiyorum.uyuyorum çoğu kişi de böyle yapıyormuş doktorumda öyle yap dedi sadece öncesinde 2 saat önce süt ürünleri tüketme yeter dedi gece uyuyacağım vakit ic
Zeynepppdyg Noname9492 demir ilaçlarının bu şekilde etkileri oluyor ben gece lavobaya uyandığımda içip yatıyorum
gozgozanne Noname9492 bana da doktor yemekten 2 saat sonra ya da gece yatmadan icebilirsin dedi canım. Kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum bı sıkıntı olmadı
Melike00guven Noname9492 Doktorunuza söyleyin durumunuzu izah edin beni uykumdan uyandırıyordu yaptığı bulantı sancı çok zorlandım alışana ve düzene oturtana kadar doktorum 2 günde bir iç dedi böyle daha rahat durumunuza göre nasıl hareket etmenizi tavsiye eder size de Allah kolaylık versin 🤲
yagmur_s Noname9492 ben hep kahvaltıdan sonra aldım bütün ilaçları. Biri aç biri sonra olunca unutuyorum çünkü. Ama bende bulantı yapmadı 😕 başlarda aç karnına alırken de sorun olmadı. Normal ferro senol da mideye acayip dokunuyor bazı kişilerde duymuştum
Deletedmom10846 Noname9492 doktoruma sordum bnde de bulantı yaptı tok karnına al dedi. Geçti şükür tok karnına almayı deneyin isterseniz
Krnn1 Noname9492 ay daha dün başladım aç karna aldım kusmadım ama kusmaktan beter oldum. Akşam aç karna almayı deniycem bugün umarım midem bulanmaz.
Noname9492 Krnn1 genelde gece yatmadan önce içiyorlarmış 2 saat öncesinde süt ürünleri tüketmemek gerekiyor istersen öyle dene🌸
Nisayazc Noname9492 merhaba canim benim oldu ilaca alerjim cikti vucudum kizamik gevirir gibi kirmizi seyler cikmaya basladi ve cok kasindi doktorum biraktrdi ilaci bendede mide bulamtisi yaoiyordu gece yatmadan once ic istersen uykuyla beraber onu hatirlamiyorsun
Novaa Noname9492 Onun yan etkileri fazla oluyormuş. Bana doktorum bu nedenle osende demir c verdi. Sabah kahvaltıda yenilenler nedeniyle emilimi azalmasın diye gece içiyorum. Hiç sorun yaşamadım.
Krnn1 Kızlar iki gün önce yazmıştım bulantı yaptı diye. Şimdi akşam yatarken alıyorum. Hiç bir sorun yaşamadım. Hem tam yemekten sonra da olmuyor. Hemde miden bulanacak kadar aç değilsin.