Yagmramzn Maalesef canım kusmak hamileliğin doğasında olan bir şey. Asla geçmiyor ne yapsan fayda etmiyor ne ilaç kullansan,ne hap yutsan hepsi boş. ben aşırı zor atlattım.ilk 4 buçuk hatta 5 ay kustum ona bir çare yok maalesef . Ben de çok zor geçirdim ne yesem çıkardım ne içsem çıkardım hatta suyu bile içemezdim suyun tadı değişik gelirdi bana. doktor bana hap verirdi,düşük için progrstan ve folik asit bir de gynoferon(kan ve Demir eksikliği ilacı)bunlardı yutamazdım bile suyu içtiğim an geri çıkardı haplar.