yagmur_s Damladamla123 ben şu an 22 +1 im 1 haftadır baya belli ama 17 deyken fslsn bende de hiç yoktu. 20 den sonra çıktı.
Xxfatma Damladamla123 bende 17. Haftayim benimde karnım yok ama bacağımda artık çatlak mi varis mi biseyler oluştu. Ona çok can sıkıyorum.
-MinikveAnnesi- Damladamla123 benim 18 den sonra ufak ufak çıkmaya basladı önceye göre daha belirgin artık