haklisinesracim düzenli beslenmekte fayda var. Sağlıksızda beslensek bebek yine bir şekilde kilo alıp gelişiyor evet. Ama sağlıklı beslenmek daha doğrusu. Mesela her gün yumurta, peynir, yoğurt, ceviz ve çiğ kuruyemiş tüketiyorum. Bol meyve yiyip su içiyorum. Sebze tüketiyorum. Lif içeren gıdalar tüketmeye çalışıyorum. Bir bu şekilde beslenip bebeğe kilo aldırmak var bide her gün sağlıksız paket gıdalar tüketip yağlı fastfood tarzı beslenip kilo aldırmak. İkiside kilo aldırıyor ama biri sağlıklı. Bunları tüketirken bizde kilo alıyoruz zaten. Sağlıklı kilo almak bizim içinde en doğrusu. Hem doğumdan sonra vermesi kolay hemde sağlıksız beklenmediğimiz için çok aşırı uç kilolar almayız