Merhabalar ben bebeğimi 39+4 de normal doğum yaptım kız bebeğim oldu başlıyorum
11 mayıs çarşamba akşam belime hafif sancılar vurdu sonra kasığıma vurdu önemsemedim 2 saatte bir sancı ve karinda sertleşme oldu sonra ben gece uyudum sabaha kadar birşey yoktu sabah 5 de yine aynı sancılar oldu sonra 6 30 da 7 de ve 8 e doğru arttı ve uyutmadı kalktım biraz evin içinde dolaştım ama sancılar devam etti artmaya başladı eşim annem ve kayinvalidemi çağırdım bu arada sancılar daha çok kasığımda oldu şiddetli olarak belim daha az ağrıdı bu arada koyu kahve rengi lekelenme oldu ben sonra sıcak suya oturdum 5 dk anca oturabildim evde sancım geldikçe çömeldim başka türlü duramadım sancılarım 15 dk da 18 dk da 20 dk da 25 dk da 10 dk da 6 dk da olacak şekilde düzensiz di her sancı 5 6 saniye sürüyordu sancı aralık sürem hep bu şekilde idi öğleden sonra 3 e kadar sancılarımı çektim sonra dr a gittik 15 30 gibi muayene ye girdim ilk açılmam 4 5 cm di ve yatış yapıldı yatışda yapılan muayene de 8 cm oldu bi saat falan geçti bu arada nst ye bağlandım 5 e dogru doğuma aldılar aynı odada aynı yatakda doğum yaptım ilk ıkınmam da çıkmadı ikinciyi de ıkınma yı uzun tutamadım 3. Yada 4. Ikınmam da çıktı bebek tam hatırlamıyorum vajinal kesi oldu bebek iri olduğu için çok şükür ki bu doğumumda normal oldu şimdi 4 günlük ve 4.5 yaş iki bebeğim var ilki erkek ben çam ve sakura da doğum yaptım genel olarak memnun kaldım kötü hiç birşey yaşamadım burdan asistan dr ela soy adını bilmiyorum teşekkür ederim o doğum yaptırdı hastane çok iyi herşey son sistem tam donanımlı odalar heryer steril dr ve ebeler anlayışlı güler yüzlü ve ilgililer ben çekiniyordum hastane ve drlarından ama tam aksi oldu Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın siz siz olun bi sorun yoksa sancinizi evde çekin dogum oncesi bol bol hareket ve yürüyüş yapın doğumunuz kolay olsun 🤗