Kızlar merhaba 37ye girmemize 1 günden az zaman kaldı ama gece 5den beri karnımın alt kısmı çok keskin ağrıyor yani batıyor. Önce sol taraf öyle oldu soluma dönemedim sonra sağ taraf şimdide komple öyle. İnanın sağa sola dönemiyorum hareket edemiyorum. Yere bastıkça ağrı daha da artıyor tarif edemiyorum. Karnımda sert ve yumuşak arası gibi, bebek de ara sıra geziyor üste bastırıyor. Sizce bu keskin bıçak saplanması neden olur ilk defa yaşıyorum, hiçbir şey yapmazken de hafif bi ağrı var yine alt bölge de ek olarak vajinamda ağrıyor o da çok bıçak gibi batıyor en küçük hareket de. Bir de afedersiniz ishalim hem de su gibi. Ne olabilir sebebi sizce, kendimi felç gibi hissediyorum ya 😢🥺