Hilal2305 çocukların gelisimi bireyseldir. Ama cocuk ismiyle cagrildiginda bakmıyorsa buna odaklanmak gerekir.
Öncelikle çocuk tramva yaşadı mi hic? Mesela ev değişikliği, kardeş gelmesi vs.
Çocuk ekran karşısında ne kadar zaman geçiriyor? Telefon, tablet, TV bunlar aslında çok çok zararlı. Gelişim bozukluğuna sebep olabiliyor.
Pedegoglar 4 yaşını beklemeyi tavsiye ederler genelde. Ve akranlariyla aynı ortamda bulunması gerektiğini çünkü siz işaret ettiğinde istediğini veriyorsunuz bu sebeple çocuk kendini zorlamiyor. Ben eğitimci ve çocuk gelişimi öğrencisi olarak bu kadarını söyleyebilirim. Sizin yapacağınız en sağlıklı şey. Çocuğu bir pedagoga götürmek ve mümkünse haftanın birkaç günü kreşe yazdırmak. Umarım problem bu şekilde çözülür ve otizm vb bir şey değildir